Zgodnie z art.28aa ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023r. poz.40), wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy.
Rada gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia lub nie udzielenia absolutorium wójtowi.
Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie mogą również zabierać głos mieszkańcy Gminy Lubaczów. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób do Przewodniczącego Rady Gminy Lubaczów, najpóźniej w przeddzień sesji na której odbędzie się debata.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej a także w Biurze Obsługi Rady (pok. nr 11).
Termin sesji zostanie podany do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przewodniczący Rady Gminy
Roman Cozac
Do pobrania:
Raport o stanie Gminy Lubaczów za 2022r. /plik pdf/
ZGŁOSZENIE udziału w debacie na RAPORTEM O STANIE GMINY LUBACZÓW za 2022 rok /plik word/