W związku z rosnącą liczba zachorowań spowodowanych koronawirusem oraz mając na uwadze Państwa zdrowie oraz bezpieczeństwo sanitarne prosimy o ograniczenie do niezbędnego minimum wizyt we wszystkich placówkach Podkarpackiego Oddziału Regionalnego ARiMR. Większość spraw związanych z ubieganiem się o dopłaty a także te związane z rejestracją zwierząt można załatwić przez internet, telefonicznie lub przez operatora pocztowego.
– Papierowe „Oświadczenia” potwierdzające brak zmian w stosunku do wniosku z roku poprzedniego w ramach płatności bezpośrednich 2020 można wysłać pocztą (za datę wpływu do ARiMR uznaje się datę stempla pocztowego),
– od 15 marca rusza aplikacja eWniosek Plus, gdzie wniosek składany jest przez internet (24 h na dobę),
– ARiMR umożliwia posiadaczom zwierząt gospodarskich oznakowanych składanie w formie elektronicznej zgłoszeń zdarzeń zwierzęcych do Systemu IRZ za pośrednictwem Portalu IRZ Plus – tu również portal obsługiwany jest całodobowo.
Kontakt: infolinia czynna 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 21:00 tel. 800 38 00 84,17 875 60 00, e-mail: info@arimr.gov.pl , podkarpacki@arimr.gov.pl
Dyrektor
Oddziału Regionalnego
Teresa Pamuła