Struktura Urzędu Gminy Lubaczów
Wójt Gminy Lubaczów – mgr Wiesław Kapel
(sekretariat pokój nr 4, tel. 16 632 16 84)
Zastępca Wójta Gminy Lubaczów – mgr inż. Krzysztof Kozioł
(sekretariat pokój nr 4, tel. 16 632 16 84)
Sekretarz Gminy Lubaczów – mgr Magdalena Kapusta
(pokój nr 2, tel. 16 632 16 84 w. 12)
Skarbnik Gminy – mgr Agnieszka Brzeziak
(pokój nr. 15 tel. 16 632 16 84 w. 26)
Referat Finansowy
Kierownik Referatu – mgr Beata Paryniak (pokój nr. 17)
Pracownicy referatu:
- mgr Grażyna Sopel-Mathlouthi (pokój nr. 17) – stanowisko ds. księgowości budżetowej,
- mgr Anna Misiło (pokój nr. 17) – stanowisko ds. księgowości budżetowej,
- mgr Anna Tabaczek (pokój nr. 18) – stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
- mgr Joanna Kornaga (pokój nr. 18) – stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat,
- mgr Jolanta Bębnik (pokój nr. 18) – stanowisko ds. księgowości podatkowej,
- mgr Łucja Lasowa (pokój nr. 16) – stanowisko ds. obsługi księgowej oświaty,
- mgr Grażyna Mazur (pokój nr. 16) – stanowisko ds. obsługi księgowej oświaty,
- mgr Małgorzata Ilnicka (pokój nr. 16) – stanowisko ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej,
- lic. Natalia Mazurkiewicz (pokój nr. 16) – stanowisko ds. księgowości budżetowej i pozabudżetowej,
- mgr Małgorzata Ilnicka (kasa) – kasjer.
Referat Gospodarki Przestrzennej i Środowiska
Kierownik Referatu – mgr Katarzyna Goniak (pokój nr. 12)
Pracownicy referatu:
- mgr Angelika Kolbuszewska (pokój nr 13) – stanowisko ds. gospodarki przestrzennej,
- Edyta Baran (pokój nr 14) – stanowisko gospodarowania nieruchomościami i ochrony zabytków
- mgr inż. Jan Gancarz (pokój nr. 14) – stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i geodezji,
- mgr Mariusz Kierepka (pokój nr. 14) – stanowisko ds. ochrony środowiska, gospodarki wodnej i rolnictwa,
- Zdzisław Zielnik (pokój nr. 1) – leśniczy lasów gminnych,
- mgr Tadeusz Zaborniak (pokój nr. 1) – leśniczy lasów gminnych,
- Józef Nicpoń – pracownik gospodarczy
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
Pracownicy referatu:
- mgr Rafał Czyrny (pokój nr. 7) – stanowisko ds. zamówień publicznych,
- lic. Michał Szularz (pokój nr. 7) – stanowisko ds. drogownictwa,
- Robert Motyka (pokój nr. 1) – stanowisko ds. budownictwa kubaturowego,
- mgr Krzysztof Szczybyło (pokój nr. 1) – stanowisko ds. inwestycji sieciowych,
- mgr Anna Chmielowiec (pokój nr 23) – stanowisko ds. gospodarki komunalnej
- mgr Bogdan Czucha (pokój nr 1) – stanowisko ds. gospodarki komunalnej i poboru opłat
Referat Organizacyjny i Oświaty
Kierownik Referatu – mgr Janusz Czernysz (pokój nr. 10)
Pracownicy Referatu:
- mgr Anna Michalik (pokój nr. 4) – stanowisko ds. obsługi sekretariatu,
- mgr Agnieszka Kopciuch (pokój nr. 4) – stanowisko ds. obsługi funduszu sołeckiego i archiwum,
- mgr Lucjana Soroń (pokój nr. 11) – stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- mgr Marta Nicpoń (pokój nr. 11) – stanowisko ds. obsługi Rady Gminy,
- mgr Zbigniew Cencora (pokój nr. 9) – stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw wojskowych,
- mgr Agata Antonik (pokój nr. 9) – stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej i kadr,
- mgr Katarzyna Dubiel (pokój nr. 10) – stanowisko ds. działalności gospodarczej, młodocianych i rozliczeń finansowych,
- Mariusz Chomyszyn – kierowca autobusu,
- Maria Litwin – opiekun dzieci dowożonych,
- Irena Nicpoń – sprzątaczka,
- Wiesława Misztal – sprzątaczka.
Referat Rozwoju i Promocji Gminy
Pracownicy Referatu:
- mgr Bernadeta Gujda-Rawska (pokój nr. 21) – stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
- mgr Magdalena Czuryło (pokój nr. 21) – stanowisko ds. promocji,
- mgr inż. Tomasz Mach (pokój nr. 20) – informatyk.